Положення про Раду стейкхолдерів
Рада стейкхолдерів кафедри хімії середовища та хімічної освіти
Склад ради стейкхолдерів галузі знань 014 Освіта/Педагогіка | Відомості про членів ради |
Храбатин Юлія Андріївна | студентка ІІ курсу групи СОХ-21 кафедри хімії середовища та хімічної освіти |
Пахомов Юрій Дмитрович | вчитель І категорії вчитель хімії Ліцею №24 м. Івано-Франківська, випускник кафедри хімії середовища та хімічної освіти |
Дейчаківський Ігор Іванович | директор Української гімназії №1 (Ліцей ім. Миколи Сабата) |
Рада стейкхолдерів створена для координації діяльності викладацького складу кафедр, здобувачів вищої освіти та зацікавлених сторін для роботи, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців.
Завдання ради стейкхолдерів:
Внутрішніх:
– сприяти формуванню принципів академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації щодо академічної спільноти;
– сприяти покращенню методичного забезпечення освітнього процесу;
– брати участь у моніторингу якості освітніх програм спеціальностей, робочих програм навчальних дисциплін, методичного забезпечення освітнього процесу, тощо;
– впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання навчальних дисциплін, практичної підготовки та наукової роботи.
Зовнішніх:
– визначати пріоритетні напрямки використання інноваційних підходів у освітній та філологічній галузях освіти;
– сприяти проходженню виробничих практик;
– надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями.
Склад Ради
До складу Ради можуть входити як внутрішні так і зовнішні стейкхолдери, а саме, студенти бакалаврату та їх батьки, науково-педагогічні працівники, адміністративно-управлінський персонал, замовники освітніх послуг, фахівці-практики, потенційні роботодавці за галуззю освіти, представники соціальних груп, які зацікавлені у соціальному партнерстві.
Склад Ради обговорюється та затверджується на випускових кафедрах.
Затверджений склад Ради стейкхолдерів за ОП збирається не рідше одного разу у семестр.
Пропозиції внесені членами Ради стейкхолдерів обговорюються і у разі схвалення вносяться до чинної освітньої програми. Вони можуть впроваджуються у діяльність кафедр як позакредитний сегмент, спрямований на формування певних якостей майбутнього фахівця.
Напрями впливу стейкхолдерів на забезпечення якості освітньої діяльності
Стейкхолдери мають право впливати на:
– прозорість управлінських, організаційних, щодо освітнього процесу;
– оптимізацію і вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, інформаційної системи «Деканат», офіційного веб-сайту кафедр тощо);
– формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацією, списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
– зв’язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників;
– створення груп сприяння академічній доброчесності, комісій з питань етики та академічної доброчесності, розвитку студентських організацій, гуртків, секцій, товариств тощо.
– розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм та їх зміст;
– оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науководослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
– вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
– якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
– якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі;
– якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти; – якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо.
Інструментарій впливу стейкхолдерів на забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
Вивчення пропозицій внутрішніх стейкхолдерів щодо покращення якості вищої освіти в університеті може здійснюватися через:
– опитування, репрезентативне опитування;
– анкетування;
– дискусію;
– публічні виступи;
– скриньки для пропозицій;
– відкриті форуми з учасниками освітнього процесу.