2021/2022 н.р.
«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» ФАКУЛЬТЕТ ПРИРОДНИЧИХ НАУК |
Затверджено на засіданні кафедри хімії середовища та хімічної освіти Протокол № від |
Тематика дипломних робіт на 2021/2022 н.р.
для студентів ІІ курсу ОР «магістр»
за спеціальністю «Середня освіта (Природничі науки)»
денної форми навчання
СО(ПрН)-2М
|
Реалізація природничої компетентності в інтегрованому курсі “Я досліджую світ” | Матківський М.П., рецензент:Мідак Л.Я. |
2. Галькевич Христина | Формування предметних компетентностей учнів під час вивчення теми “Кількість речовини” з використанням інтерактивних технологій | Лучкевич Є.Р., рецензент:Мідак Л.Я. |
3. Пенгрин (Савчин) Марія | Гейміфікація уроку природознавства як засіб підвищення мотивації учнів до навчання | Матківський М.П., рецензент:Мідак Л.Я. |
4. Калинчук Віра | Формування професійної компетентності у майбутніх вчителів природничих наук під час вивчення курсу “Фізична хімія” | Лучкевич Є.Р., рецензент:Кузишин О.В. |
5. Урбанович Інна | Проектна діяльність як засіб реалізації STEAM-освіти в старшій школі | Матківський М.П., рецензент:Мідак Л.Я. |
6. Дячишин Ігор | Використання екскурсійної форми роботи на заняттях з хімії як фактору підвищення якості STEM-освіти. | Матківський М.П., рецензент:Мідак Л.Я. |
7. Олексіїв Лілія | Формування ключових та предметних компетентностей з біології в учнів 10 класу в закладах середньої освіти під час вивчення теми «Біологічні основи здорового способу життя» | Матківський М.П., рецензент:Кузишин О.В. |
8. Шум’яцька Ірина | Просторова структура синатропної популяції боривітра звичайного(falco tinnunculus) на території міста Івано-Франківськ. | Сімчук А.П. |
9. Барчук Мар’яна | Екологічні стежки як засіб позакласної роботи учнів. | Волчовська-Козак О.Є. |
10. Сепик Ольга | Волчовська-Козак О.Є. |
СО(ПрН)-2М(заочне)
|
Міждисциплінарні зв’язки хімії, біології та екології на прикладі теми «Обмін речовин і перетворення енергії» | Лучкевич Є.Р., рецензент:Кузишин О.В. |
2. Бережницька Іванна | Використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології у 8 класі | Лучкевич Є.Р., рецензент:Мідак Л.Я. |
3. Малахов Андрій | Розробка завдань природничого спрямування для альтернативних закладів середньої освіти. | Луцась А.В. |
4. Лопачук Людмила | «Перевернутий клас» на уроках хімії. | Тарас Т.М. |
5. Боринець Віра | Інтеграція змісту предметів природничої галузі в умовах НУШ на рівні базової середньої освіти. | Тарас Т.М. |
6. Дутчин Марія | Розробка практичних та лабораторних завдань для курсу “Хімічна екологія” | Луцась А.В. |
7. Левицька Ольга | Формування предметних компетентностей з хімії в учнів 10 класу в закладах середньої освіти під час вивчення теми «Вуглеводні» | Лучкевич Є.Р., рецензент: Кузишин О.В. |
8. Шляхтич Віра | Інтегровані уроки з елементами перевернутого навчання | Яблонь Л.С. |
9. Грицак Марія | Розробка методичного забезпечення для вивчення теми “Кисень” | Лучкевич Є.Р.,
рецензент:Кузишин О.В. |
10. Кавінська Христина | Методика використання групових форм навчання у викладанні біології у 7-8 класах закладів загальної середньої освіти. | Лучкевич Є.Р., рецензент:Кузишин О.В. |
11. Данів Христина | Методика формування ключових понять з фізичної хімії у шкільному курсі хімії в 9 класі. | Лучкевич Є.Р.,
рецензент: Мідак Л.Я. |
12. Катрич Світлана | Технології розв’язування задач з фізики у інтегрованому курсі
«Природничі науки» |
Войтків Г.В. |
13. Павко Василь | Науково-дослідницька робота школярів на прикладі дослідження гніздової біології птахів-дуплогніздиків. | Миленька М.М. |