Буждиган Христина

Асистент

кафедри хімії середовища та хімічної освіти

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

У 2018 році закінчила Прикарпатський університет ім. В.Стефаника за спеціальністю «Хімія». У 2023 році закінчила Прикарпатський університет ім. В.Стефаника за спеціальністю «Середня освіта (Природничі науки)».

Orcid

Scopus

Web of Science

назва
посилання
рік
Visualizing the school organic chemistry course with augmented reality/ L. Midak, Ju. Pahomov, O. Kuzyshyn, V. Lutsyshyn, I. Kravets, Kh. Buzhdyhan and L. Baziuk// Journal of Physics: Conference Series. – 2022.- 2288 – Р. 1 9. DOI:10.1088/1742-6596/2288/1/012017 13 2022
Augmented reality as a part of STEM lessons/ L.Midak, I. Kravets, O. Kuzyshyn, L. Baziuk, Kh. Buzhdyhan, Ju. Pahomov// Journal of Physics: Conference Series. – 2021.- 1946 – Р. 1 12. DOI: 10.1088/1742-6596/1946/1/012009. 6 2021
Midak L. Ya. Augmented reality in process of studying astronomic concepts in primary school / Liliia Ya. Midak, Ivan V. Kravets, Olga V. Kuzyshyn, Khrystyna V. Berladyniuk, Khrystyna V. Buzhdyhan, Liliia V. Baziuk, Aleksandr D. Uchitel // CEUR Workshop Proceedings. – 2020. – Vol. 2731. – P. 239-250. 5 2020
Specifics of using image visualization within education of the upcoming chemistry teachers with augmented reality technology/ L. Midak, I. Kravets, O. Kuzyshyn, L. Baziuk and Kh. Buzhdyhan// Journal of Physics: Conference Series. – 2021.- 1840 – Р. 1 8. DOI:10.1088/1742-6596/1840/1/012013. 5 2021

Наукові інтереси зосереджені на інтеграції сучасних технологій в освітній процес, що сприяє розвитку інноваційного навчання:

  • Сучасні освітні технології навчання: використання інтерактивних підходів, гейміфікації та модульного навчання для підвищення успішності студентів.
  • Медіаграмотність та критичне мислення: дослідження методів формування критичного мислення та навичок оцінки медіаконтенту серед студентів, включаючи здатність аналізувати інформацію та розпізнавати фейки.
  • Цифрові інструменти навчання: використання хмарних сервісів, віртуальних класів, онлайн-тестування, а також платформа для організації ефективного дистанційного навчання.
  • Доповнена та віртуальна реальність (AR/VR) в освіті: дослідження можливостей AR/VR для створення інтерактивних навчальних середовищ, які дозволяють студентам глибше поринути у вивчення теми та ефективніше засвоювати матеріал.

Участь в професійних товариствах:

– членкиня громадської організації «Майстерня освітніх інновацій LiCo»

–  провідний фахівець Центру інноваційних методик навчання