Кандидат педагогічних наук
|
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності теорія і методика навчання хімії.
Педагогічний стаж 20 років.
За результатами атестації педагогічних працівників маю вищу кваліфікаційну категорію та звання “вчитель-методист”.
Переможець конкурсу «Навчальні програми і посібники» за творчий доробок «Факультатив «Хімія в побуті».
Директор Калуського навчально-виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 – ліцей»
Калуської міської ради Івано-Франківської області
1.Федорів Т.М. Практичний підхід до проведення в школі факультативу “Хімія в побуті” //
Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. – Київ –
Запоріжжя, 2001. – Вип.21. – С.236 – 238.
2.Федорів Т.М. Вивчаємо досвід впровадження факультативу “Хімія в побуті” // Наукові
записки Тернопільського держ.пед.університету. – Серія: Педагогіка. – 1999. – №3. – С. 199-204.
3.Тестові завдання з хімії для самостійних та контрольних робіт. 8–9 класи / Н.М.Городова
, Т.М.Федорів , Г.О.Кітайгородська та ін.– Донецьк :ТОВ “КІТІС”, 1998. – 130 с. (Гриф МОН
України).
4.Тестові завдання з хімії для самостійних та контрольних робіт. 10 клас / Н.М.Городова,
Т.М.Федорів, Г.О.Кітайгородська та ін. – Донецьк :ТОВ “КІТІС”, 1998. – 126 с.(Гриф МОН
України).
5.Тестові завдання з хімії для самостійних та контрольних робіт. 11 клас / Н.М.Городова,
Т.М.Федорів, Г.О.Кітайгородська та ін. – Донецьк :ТОВ “КІТІС”, 1998. – 148 с.(Гриф МОН
України).
6.Федорів Т.М. Введення в практику роботи загальноосвітньої школи факультативу “Хімія
в побуті” // Реформування освіти і школи: сутність, проблеми, перспективи. – Рівне: Тетіс, 1997. –
С.179–180.
7.Федорів Т.М. Дидактичні умови реалізації факультативу “Хімія в побуті” // Науковий
вісник Національного аграрного університету. – К., 2000. – С.131 –137.
8.Федорів Т.М. Професійна спрямованість шкільного факультативу “Хімія в побуті” //
Допрофесійна педагогічна підготовка учнівської молоді в контексті реалізації цільової
комплексної програми “Вчитель”: Зб.наук.-практ.матеріалів Всеукраїнської конференції в 3-х част.
– Дніпропетровськ, 1998. – Ч.2. – С.65–68.
9.Федорів Т.М. Факультатив “Хімія в побуті” як умова допрофесійної підготовки учнів
загальноосвітніх шкіл // Сучасна трудова та професійна підготовка шкільної молоді: Зб.наук.пр. –
Кривий Ріг, 1998. – С.100–102.
Методика викладання хімії
Урок – основна форма організації навчання в школі. Типи уроків, їх структура та аналіз.
Програма навчальної дисципліни «Методика викладання хімії в загальноосвітній школі».
Лекція 2. Державний стандарт базової і повної середньої освіти.
Лекція 3. Методи навчання хімії.
Лекція 4. Типи уроків, їх структура та аналіз.
Лекція 5. Зразок поурочного планування. Схема аналізу, самоаналізу уроку.
Лекція 6. Класифікація задач з хімії та методика їх розв’язування.
Лекція 7. Перевірка знань, умінь та навичок з хімії в школі.
Лекція 8. Сучасні методи викладання хімії.
Лекція 9. Методичні особливості вивчення теми «Початкові хімічні поняття».
Лекція 10. Поняття про найважливіші класи неорганічних сполук.
Лекція 11. Альтернативні методи навчання хімії у профільних класах природничого спрямування.
Лекція 12. Позаурочна робота з хімії.
Педагогічне кредо:
Щоб мати право вчити інших, треба постійно учитись самому
Управлінське кредо:
Усе, що робиться з любов’ю, приречене на успіх
Життєве кредо:
Стався до людей так, як ти хотів би, щоб ставилися до тебе
E-mail: tetiana.fedoriv@pnu.edu.ua
Тел: (0342) 59-61-69
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника