Випускники кафедри хімії середовища та хімічної освіти стали переможцями конкурсу “Кращий гендерночутливий STEM-урок” 2021

17 грудня 2021 року фіналістки та фіналісти Всеукраїнського конкурсу для вчительської спільноти “Кращий гендерночутливий STEM-урок” 2021! представили свої роботи та позмагаються за перемогу в Конкурсі! Уся вчительська спільнота STEM-предметів долучатися до фінальної конференції, аби дізнатися, які ж STEM-уроки було визнано кращими та отримати нові ідеї для своїх уроків.

За результатами оцінок експертного журі переможцями та переможницями Конкурсу “Кращий гендерночутливий STEM-урок” 2021 стали випускники кафедри хімії середовища та хімічної освіти Факультету природничих наук – Пахомов Юрій – учитель хімії, Буждиган Христина – учителька хімії та основ здоров’я, Бережницька Іванна – учителька біології та їхній спільний кейс-урок «Вода»

Організатори Конкурсу: ГО «Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (ініціатива Дівчата STEM) та UNFPA, Фонд ООН у галузі народонаселення у рамках проєкту “Трамплін до рівності” за підтримки Швеції та за сприяння Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України.
Партнер: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»